Od kiedy powstał pierwszy Disneyland, a było to ponad 60 lat temu, marka ta stała się synonim szczęścia, spełniania marzeń. Gdzie codzienne problemy – jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki – przestają istnieć. Bo gdy znajdujemy się w Disneylandzie, jesteśmy tu i teraz, w krainie wiecznej szczęśliwości. Z dala od codzienności, niczym Piotruś Pan…

W opracowaniu poznajemy odpowiedź na pytanie, co kryje się za fenomenem parków, do których wraca 75% gości

Disneyland - PDF do pobrania, opracowanie FreebeePobierz bezpłatne opracowanie Freebee i dowiedz się:

  • dlaczego Disneyland jest ucieleśnieniem amerykańskiej kultury ;
  • co najbardziej chwalą goście odwiedzający park;
  • czym zajmuje się Disney Institute.

Gwarantujemy, że będziesz zaskoczony!

Disneyland: obsługa, jakiej można pozazdrościć

Walt Disney postawił w Disneylandzie na obsługę na najwyższym poziomie. Zwykł mawiać: „Rób to, co robisz, tak dobrze, aby ludzie wracali i przyprowadzali swoich znajomych”. Efekty tego podejścia widać na każdym kroku.

Pracownicy Disneylandu mają nastawienie maksymalnie proklienckie. Nie będzie błędem stwierdzenie, że oni pracują tu dla gości, nie dla firmy. To ich misja. Czują się w pełni odpowiedzialni za to, co współtworzą.

Cechą wyróżniającą obsługę w Disneylandzie jest jej uprzejme podejście do turystów. Pracownicy wskażą kierunek, zrobią zdjęcie, odpowiedzą na pytanie. Aby ułatwić komunikację z gośćmi, noszą identyfikatory z informacją, w jakich językach mówią. Dzięki temu turysta może czuć się mniej onieśmielony, gdy zechce zapytać o pomoc.

Obsługa macha do gości, uśmiecha się, jest zawsze na wyciągniecie ręki. A gdy dziecko się rozpłacze, pracownicy wręczą mu podarunek, np. loda.

Pobierz PDF Freebee i dowiedz się więcej o obsłudze w Disneylandzie.

Walt Disney, założyciel bajkowego imperium

Walt Disney, 1946, źródło: Wikipedia

Pierwsze takie opracowanie po polsku!

Masz przed sobą studium przypadku, w którym obszernie poruszamy temat Customer Experience w Disneylandzie. Ucz się od najlepszych i dowiedz się, jak to się robi w świecie Disneya. Czy wiesz, że o obsłudze i doświadczeniach w Disneylandzie pisało i pisze wielu ekspertów? Ale to pierwsze tego typu opracowanie w języku polskim. Pobierz je już teraz i zainspiruj się!

Jak zwykle prosimy Cię o komentarz. Podziel się swoimi refleksjami po lekturze tekstu. Jesteśmy bardzo ich ciekawi.

Zapoznaj się także z innymi opracowaniami Freebee o znanych i lubianych firmach:

Cechy firmy rodzinnej na przykładzie cukierni A. Blikle – PDF do pobrania TUTAJ

Airbnb – innowacja, która od 9 lat zmienia branżę turystyczną – PDF do pobrania TUTAJ

Zalando – marka, która zmieniła podejście do zakupów – PDF do pobrania TUTAJ

Strategia marketingowa marki Red Bull – PDF do pobrania TUTAJ

Jak Inglot stał się najpopularniejszą polską marką kosmetyczną na świecie – PDF do pobrania TUTAJ

Nike – marka czy już styl życia? – PDF do pobrania TUTAJ

Fenomen marki Starbucks – PDF do pobrania TUTAJ