My również. Co więcej, robimy to zawodowo. No dobrze, ale czym się zajmujemy i o czym dokładnie chcemy pisać? O tym wszystkim dowiesz się z tego wpisu.

Freebee to…

firma z niemałymi już osiągnięciami. Do naszego zespołu należą eksperci, którzy mają wielki zapał do tego, co robią. (Już niedługo poznasz ich w kolejnych wpisach). Jesteśmy otwarci i tolerancyjni, ale wymagający. Wierzymy w siebie, ale jednocześnie uznajemy się za pragmatyków. Ten koktajl cech ma przełożenie na to, jakie podejście mamy dzisiaj do relacji, nie tylko tych rodzinnych, przyjacielskich, ale także z markami i miejscami, które lubimy.

A co lubimy?

Zachwyca nas historia 7-letniego chłopca z Anglii, który wszystkie pieniądze, jakie dostał na święta Bożego Narodzenia, przeznaczył na klocki Lego Ninjago. Gdy zgubił swoją ulubioną figurkę w sklepie, postanowił napisać do Lego i poinformować firmę o swojej stracie. Jednocześnie zaznaczył, że już nigdy nie zabierze ludzika ze sobą do sklepu, by go ponownie nie zgubić.

Lego w pisemnej odpowiedzi „zapytało mistrza Wu”, czy dosłać chłopcu bezpłatnie ludzika i ten wyraził na to zgodę, ponieważ tylko wielki fan Ninjago mógł wydać na nie wszystkie swoje pieniądze. Autor listu zaznaczył jednak, że chłopiec będzie musiał się opiekować figurką i już nigdy, przenigdy, nie może zabierać jej do sklepu. Lego poza zgubionym ludzikiem dosłało chłopcu także inne zabawki. Wieść o tej historii z szybkością błyskawicy rozniosła się po sieci. Wysłanie kilku klocków zrobiło Lego dobry PR, czy więc warto było dopieścić jednego klienta, by przyciągnąć innych? Odpowiedź jest oczywista.

Dlaczego?

Podoba nam się takie podejście, na którym korzystają obie strony. My sami również pragniemy wnieść nowe standardy w zakresie obsługi klienta, technik sprzedaży i marketingu relacji. Nie boimy się głośno mówić, gdy coś nam się nie podoba. Ale nie zajmujemy się krytyką dla samej krytyki, bo to nas nie interesuje. Szukamy unikatowych rozwiązań, które sprawią, że zarówno firma, jak i klient zyskuje coś dla siebie.

Wiemy, że da się to pogodzić, o czym świadczy nasze doświadczenie. W ciągu 4 lat wyrośliśmy na firmę, która zaczynała kierować swoje usługi głównie do sektora MŚP, a już dziś mamy i nadal pozyskujemy dużych klientów, którzy nam ufają. Czym się zajmujemy? Tworzymy dedykowane programy lojalnościowe.

Nie znaleźliśmy na naszym rodzimym podwórku blogujących ekspertów od marketingu relacji, w tym lojalności, dlatego podejmujemy się wyzwania i zapełniamy tę pustkę. Od dziś w każdy czwartek będziemy dzielić się z Tobą naszym know how na temat technik skutecznego prowadzenia biznesu w kontekście relacji z klientami.

Jakieś wskazówki?

Na koniec jeszcze jedna historia, którą możesz napisać sam. Zamknij oczy (oczywiście po tym, gdy już to przeczytasz) i wyobraź sobie klienta, który z uśmiechem na ustach będzie do Ciebie wracał, nie myśląc o ofercie konkurencji. My wiemy, jak to zrobić. Nasz zespół tworzą eksperci od lojalności, którzy przenoszą biznesy na nowy poziom. Dlatego na blogu będziemy informować Cię o skutecznych sposobach na aktywizację klientów, udzielać wskazówek, by przywiązać ich do siebie. Tutaj dowiesz się m.in. o:

  • budowaniu lojalności,
  • docieraniu do określonego typu klienta,
  • najczęściej popełnianych błędach na linii b2c,
  • zaletach programów lojalnościowych,
  • nagradzaniu klientów nie tylko za kupowanie.

PS Już dziś szykujemy wielki raport o millenialsach. Dziś stanowią oni połowę osób w wieku reprodukcyjnym, co oznacza, że również studiują, pracują i wydają. To Twoi klienci. Jak do nich dotrzeć, dowiesz się już niebawem, śledząc naszego bloga.