20-22 kwietnia w Krakowie odbędzie się już siódma konferencja Poland & CEE Customer Loyalty Summit. Wydarzenie to zgromadzi ponad 200 praktyków z branży, którzy zajmują się tak kluczową dla każdego biznesu kwestią, jaką jest budowanie lojalności klientów.

Dlaczego kluczową? Zwiększenie lojalnych klientów to przede wszystkim niższe koszty marketingowe. Jeśli znasz i lubisz dany sklep, nie musisz wcale obejrzeć reklamy, aby poczuć się zachęconym do pójścia na zakupy, prawda?

Wszystko to wydaje się niezwykle proste w teorii, ale niekoniecznie w praktyce. Stąd potrzeba takiej konferencji, gdzie eksperci mogą wymieniać się doświadczeniami. Oczywiste jest więc, że nie mogło na niej zabraknąć Freebee!

Jesteśmy złotym partnerem konferencji. Dyrektor Zarządzający Freebee, Marcin Walaszczyk, wygłosi na niej wykład „Układ idealny. Skuteczna monetyzacja, w której zyskuje klient” – czyli o tym, jak wykorzystać potencjał dużych baz w celu utrzymania i rozwoju klientów oraz kilka słów o tym, jak personalizować komunikację, aby zbudować relację biznesu z klientem.

Nasz strateg Kamil Kociszewski opowie, co zrobić, „By wilk był syty i owca cała – budowanie relacji z marką pod naciskiem ambitnych planów sprzedażowych”. Po powrocie napiszemy relacje z tych wystąpień i całego wydarzenia.

Sneak peak. Jakie tematy będą poruszane podczas konferencji?

Podczas tegorocznej edycji 2016 prelegenci skupią się na trzech pojęciach: LOJALIZACJA, MODERNIZACJA i DIGITALIZACJA. W trakcie czterech równoległych paneli będą poruszane takie zagadnienia jak:

  • dlaczego klienci odchodzą i jak ich zatrzymać,
  • budowa lojalności poza programami lojalnościowymi,
  • trendy w budowaniu lojalności,
  • wpływ obsługi klienta na churn,
  • świadome i nieświadome potrzeby klienta oraz jego motywacje,
  • omnichannel – zbieranie danych z różnych punktów styku,
  • jak budować lojalność, kiedy liczy się cena,
  • digitalizacja działań lojalnościowych.

Porozmawiaj z nami!

Na konferencji Freebee będzie mieć swoje stanowisko. Przyjdź do nas i porozmawiaj z nami, odpowiemy na Twoje pytania, udzielimy wskazówek. Czekamy na Ciebie!

Tymczasem zachęcamy do zapoznania się z tekstami Kamila Kociszewskiego o lojalności, które dotychczas opublikowaliśmy na blogu:

PS Podczas wydarzenia po raz drugi zostaną również rozdanie Loyalty Awards – nagrody dla najlepszych projektów lojalnościowych w ubiegłym roku.

Marcin Walaszczyk

Marcin Walaszczyk

Managing Director of Freebee. Współzałożyciel Freebee  i manager z wieloletnim doświadczeniem, który z dużymi sukcesami zarządza firmą od samego początku.

 

Kamil Kociszewski

Kamil Kociszewski

Loyalty Strategy Manager. Zajmuje się opracowywaniem strategii działań lojalizujących i projektowaniem programów lojalnościowych.