Jak w tym roku marki zdały egzamin z kreacji nawiązujących do Halloween? Czy to, że raczej powinny kojarzyć nam się dobrze, da się pogodzić z czymś mniej przyjemnym jak szkielety, koszmary i horrory?

Z tego wpisu dowiesz się:

  • która marka sprytnie nawiązała z okazji Halloween do swojego logo,
  • jakie danie może powodować… koszmary,
  • która polska e-księgarnia wysyła e-maile, które chce się czytać.

Nietoperz Bacardi wystąpił w horrorze

Bacardi to słynna marka rumu. Każdy fan tego trunku z pewnością kojarzy logo na butelce – nietoperza. Przy okazji jest on również typowym bohaterem halloweenowych przyjęć. Marketingowcy marki postanowili dodać dwa do dwóch i wykorzystać swojego nietoperza w kreacjach na Halloween.

Bacardi co roku dzieli się nowymi propozycjami koktajli na bazie rumu. W 2018 postanowiono zaproponować Monster Mojito, które zaprezentowano w halloweenowym filmie utrzymanym w konwencji horroru. Nie zabrakło w nim również kultowego nietoperza. Widać w nim wyraźną inspirację „The ring” (motyw telewizora), ale także ci, którzy oglądali filmy o Frankensteinie, zauważą pewne wspólne cechy (chodzi o klimat, sposób kręcenia).

Jest to niby oczywista, ale jakże pomysłowa reklama. Przyjemnie się ją ogląda. Gdzie ją znajdziesz? W kanałach społecznościowych Bacardi, między innymi tutaj:

Burger z Twoich koszmarów

Burger King w tym roku zaskoczył. W restauracjach tej marki można było zamówić do listopada limitowanego burgera z koszmarów… Czyli nie tylko wyglądającego dość osobliwie, zdecydowanie nieapetycznie (zielona bułka), ale również… wywołującego koszmary. Poważnie!

Burger King wraz z ekspertami z Paramount Trials i Florida Sleep & Neuro Diagnostic Services Inc. przebadali przez 10 nocy 100 uczestników jedzących specjalnego burgera Nightmare King. Okazało się, że niektórzy z nich po zjedzeniu tej kanapki mieli dziwne sny: jeden z nich zmienił się w węża, innego porwali kosmici. A to podobno za sprawą unikalnego połączenie białek i sera w tej właśnie kanapce. Promocja marki – rzec by można – doskonała. Dziwna, nieco straszna, ale przede wszystkim interesująca! Nic więc dziwnego, że po obejrzeniu promocyjnego filmu znaleźli się tacy, którzy chętnie owego burgera zamówili w Burger Kingu. Czy był chociaż smaczny? TUTAJ znajdziesz jedną z recenzji.

>>O tym, jak marki wykorzystują popularne wydarzenia do autopromocji, przeczytasz także we wpisie o mundialu – TUTAJ<<

Szkieletora łamie w kościach

Ale dość przerażających filmów od wielkich międzynarodowych marek. Jak do Halloween podeszła internetowa księgarnia taniaksiazka.pl, którą być może znajdziesz w swoim Planie w MAM?

Księgarnia w wysyłanym mailingu zaoferowała wybrane książki za pół ceny, ale żeby tekst nie był nudny, jak zwykle zaskoczyła, tym razem nawiązując do Halloween. Poniżej zapoznasz się ze stworzoną kreacją – pod względem copy jest to naprawdę coś, co się czyta z uśmiechem na ustach! Mamy tu i Szkieletora, którego łamie w kościach, i zombiaka zalanego w trupa…

*

A Tobie które kreacje halloweenowe w tym roku najbardziej zapadły w pamięć? Koniecznie podziel się z nami przykładami, a jeśli ten wpis Ci się spodobał, udostępnij go w swoich mediach społecznościowych.