Właśnie ruszyła współpraca pomiędzy warszawskim sprzedawcą energii innogy Polska a platformą MAM, służącą do obniżania i opłacania rachunków.

MAM to nasz nowy projekt, z którego Polacy korzystają od listopada 2017 roku. Nadal jest to młody produkt, dlatego bardzo nas cieszy to, że w innogy Polska zauważono potencjał, jaki tkwi w MAM!

Z tego wpisu dowiesz się:

  • na czym polega współpraca MAM z innogy Polska;
  • kto już teraz może płacić niższe rachunki za prąd;
  • jak korzystać z platformy MAM, by płacić niższe rachunki za media.

O co w tym wszystkim chodzi?

Przez najbliższe miesiące wspólnie z innogy Polska będziemy informować Klientów innogy Polska, że mogą płacić niższe rachunki za prąd, i to bez zmiany warunków umowy!

Kampania informacyjna ruszyła nie tylko w punktach sprzedaży innogy Polska, gdzie każdy zainteresowany Klient może dowiedzieć się więcej o samej platformie, zarejestrować się na niej i rozpocząć aktywne obniżanie swoich rachunków za prąd. Będziemy też nagłaśniać naszą współpracę w digitalu, na billboardach i w radiu.

Ponadto specjalnie dla Klientów innogy Polska wspólnie przygotowaliśmy stronę www jamam.pl/innogy, na której Klienci innogy mogą zarejestrować się w MAM. Następnie wystarczy jedynie dodać innogy Polska jako swojego sprzedawcę prądu, aby móc rozpocząć zakupy z MAM. To one będą obniżać rachunki za energię elektryczną – bo za każdy zakup MAM nalicza środki na opłacenie rachunków.

Skąd pomysł na taką współpracę?

Najłatwiej będzie odpowiedzieć na to pytanie słowami Przemysława Brzywcego, Marketing Menedżera w innogy Polska: „Innowacje są wpisane w DNA naszej firmy. Dlatego nie ustajemy w poszukiwaniu najwygodniejszych rozwiązań dla naszych Klientów. Najnowszym z nich jest możliwość skorzystania z platformy MAM. Dzięki niej nasi Klienci będą mogli zmniejszyć rachunki za energię elektryczną dodatkowymi środkami otrzymanymi przy okazji robienia codziennych e-zakupów”.

MAM, innogy Polska

ulotka – innogy Polska + MAM

„Taka decyzja potwierdza, że innogy Polska stawia na najnowocześniejsze rozwiązania nie tylko w obszarze sprzedaży energii, ale również chce oferować swoim Klientom znacznie więcej, rozumiejąc, tak jak my, ich codzienne potrzeby. Klienci innogy Polska to przede wszystkim mieszkańcy Warszawy, a ich oczekiwania znamy bardzo dobrze, gdyż stanowią oni największą grupę naszych obecnych użytkowników” – mówi Marcin Walaszczyk, dyrektor zarządzający Agencji Freebee i platformy MAM.

*

Obejrzyj film, jak działa MAM. Z MAM obniżysz i opłacisz swoje rachunki.