Wiele marek świetnie sobie radzi w social mediach – ma na nie pomysł. Nadal jednak zdecydowana większość traktuje swoje profile po macoszemu, wrzucając jedynie zdjęcia samych produktów, licząc że serduszka cudownie zamienią się w pieniądze. Te marki robią to zupełnie inaczej: ekobieca.pl, Lancome, Frank Body i Dushka mają spójny koncept na Instagram i dlatego warto je naśladować.

Z tego wpisu dowiesz się:

  • jakie marki cechują się spójną, przemyślaną koncepcją profili na Instagramie;
  • która marka postawiła na zabawne złote myśli, zamiast skupiać się wyłącznie na produktach;
  • kosmetyki której marki możesz zamówić prywatną wiadomością na Instagramie.

Złote myśli

Ekobieca.pl to drogeria internetowa, która ma nie tylko ciekawą, szeroką ofertę, ale także pomysł na Instagram. Regularnie publikuje złote myśli, które pojawiają się co trzeci post. To teksty z przymrużeniem oka, przemawiające do każdej kobiety, która lubi się uśmiechnąć. Przykładowy tekst? „Gdybyś miała wybierać pomiędzy idealną figurą a czekoladą, to wybrałabyś białą czy mleczną?”. Śmiemy twierdzić, że to one są w jakimś stopniu powodem, dla którego profil marki śledzi na Instagramie 23 000 osób.

PS Ekobieca.pl niektórzy znajdą w swoich Planach w MAM!

Tęcza kolorów

Międzynarodowy profil Lancome – znanej francuskiej marki kosmetycznej – również odbiega od konkurencji. Na tle innych profili marek kosmetycznych cechuje się spójnością, która przejawia się w publikowaniu kilku podobnych tematycznie i kolorystycznie postów z rzędu. To zapewnia efekt tęczy – czyli przejścia jednego koloru w drugi. Gdy dominuje brąz, mowa jest o kredkach do brwi, gdy róż – wiszą posty o pomadkach…

Kociaki w pudrowym różu

Frank Body to marka kosmetyczna prosto ze słonecznej Australii, która postawiła na marketing tylko w mediach społecznościowych. Stworzony profil marki na Instagramie prowadzony jest z pazurem. Zdjęcia i opisy są odważne, z przymrużeniem oka. Marka stawia na kociaki – czyli „babies”, które pozują z produktami – nierzadko bywają nimi same klientki. Poza zdjęciami kociaków i produktów pojawia się wiele lifestylowych zdjęć, a wszystkie utrzymane są w barwach delikatnego, pudrowego różu. To zdecydowanie najlepszy profil marki kosmetycznej na Instagramie!

>>Więcej o Frank Body przeczytasz TUTAJ<<

Zamówienie wiadomością prywatną

Dushka to marka kosmetyczna zza naszej wschodniej granicy – z Ukrainy. Jej profil na Instagramie wypełniają zdjęcia produktów w ciekawych aranżacjach, ale to nie to, co najbardziej przyciąga uwagę. Dushkę wyróżnia to, że można zamawiać kosmetyki tej marki bezpośrednio przez wiadomość prywatną. O całym procesie zakupowym jesteśmy informowani na bieżąco – dostajemy wiadomość, że kosmetyki już są zapakowane, że wyruszyły w drogę… Za to rozwiązanie dajemy duży plus!

>>Więcej marce Dushka przeczytasz TUTAJ<<

*

A może Ty polecisz nam profile marek kosmetycznych na Instagramie, które Ci się bardzo podobają? Jeśli tak, czekamy na Twój komentarz!