Messenger jest komunikatorem, którego potęgi już dłużej ignorować nie można. To z niego korzystają Twoi klienci. Jak go wykorzystywać – poza zwykłym odpisywaniem na wiadomości – aby zabłysnąć na tle konkurencji? O tym wszystkim pisze nasza strażniczka contentu Angelina Sielewicz na łamach nowymarketing.pl.

Z tego wpisu dowiesz się:

  • jakie są możliwości komunikacji przez Messengera z Twoimi klientami;
  • które marki stosują oryginalne rozwiązania na Messengerze;
  • jakie funkcje ma Messenger, które ułatwią Ci komunikację.

Messenger najpopularniejszym komunikatorem

Z Messengera korzysta 1,3 mld osób. Wraz z – również „facebookowym” – WhatsAppem zajmuje pierwsze miejsce w rankingu popularności internetowych komunikatorów. To przez niego – w ramach całego portalu Zuckerberga – przewija się najwięcej treści. A otwieralność wiadomości tym kanałem wynosi nawet 95%. Te dane mówią same za siebie. Tak oczywistej potęgi Messengera proklienckie marki dłużej ignorować nie mogą.

Messenger

Źródło: www.benchmark.pl

>>TUTAJ przeczytasz o chatbotach na Messengerze<<

Luźna komunikacja

Co ważne, komunikacja między marką a klientem tym kanałem jest mniej oficjalna, bardziej swobodna – jak ze znajomymi. To w końcu nie wiadomość e-mail. Emotki, gify? Czemu z nich nie korzystać? Nasza ekspert do tego zachęca, sama – podczas komunikacji na Twitterze MAM – zdecydowanie ich nie unika.

Messenger

Twitter MAM

Przydatne funkcje

Messenger ma wiele ciekawych funkcji, które niewątpliwie ułatwiają kontakt z klientami. Można wśród nich wymienić m.in. zapamiętywanie gotowych odpowiedzi czy personalizowanie ich.Więcej funkcji poznasz, czytając tekst.

Te 3 marki wiedzą, jak korzystać z Messengera!

A teraz pora na mięso – na przedstawienie marek, które świetnie sobie radzą z komunikacją na Messengerze. To one stosują wyjątkowe rozwiązania. Jedną z tych firm są holenderskie linie lotnicze KLM, które „chcą być blisko klienta i to widać. Od jakiegoś czasu podczas rezerwacji biletu lotniczego na stronie marki można zaznaczyć opcję, że chce się otrzymać niezbędne informacje o locie na Messengera. To na niego dostaniemy także kartę pokładową czy przypomnienie o odprawie”.

A jakie oryginalne rozwiązania stosują kolejne marki – Dushka i Milionerzy? O tym dowiesz się z wpisu na nowymarketing.pl. Znajdziesz go TUTAJ.

*

Jeśli znasz marki, które w nietypowy sposób używają Messengera, koniecznie o tym napisz w komentarzach!

O autorce

Angelina Sielewicz

Angelina Sielewicz

Angelina Sielewicz

Dżes Contentu (copywriter) Platformy Freebee i platformy do opłacania i obniżania rachunków za media – MAM. Z wykształcenia antropolog kultury i edytor, który przede wszystkim pracuje ze słowem. Od początku istnienia MAM tworzy treści, które przybliżają i ułatwiają użytkownikom korzystanie z platformy. Odpowiada za wszystkie treści na Blogu Freebee.

ZapiszZapiszZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz