Chcesz zwiększyć sprzedaż?

Co powinieneś wiedzieć o 11 mln. polskich millenialsów, by skutecznie sprzedawać im Twoje produkty lub usługi

PDF do pobrania

Kliknij, by pobrać PDF

Młode pokolenie to także Twoi klienci. Wiele firm nadal ich nie docenia i nie odkrywa potencjału, jaki w nich drzemie. Niesłusznie! Millenialsi to NAJLEPSI AMBASADORZY MAREK – kiedy coś jest zgodne z ich stylem życia, chętnie rekomendują to i udostępniają swoim znajomym i rodzinie. Oznacza to, że dzięki dotarciu do nich, zyskujesz klientów w jeszcze innych grupach wiekowych!

Kliknij TUTAJ, aby pobrać opracowanie PDF.

Poznaj świat pokolenia Milenium (roczniki 1980-2000), by zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie. Pobierz plik z opracowaniem „Millenialsi: co robią, jak kupują, czy są lojalnymi klientami?” i udostępnij go swoim znajomym.

Z naszego opracowania dowiesz się:

  • o podejściu polskich i zagranicznych millenialsów do marek,
  • co nimi kieruje przy podejmowaniu decyzji zakupowych,
  • jak dotrzeć do nich z Twoim komunikatem i produktem.

Kim są i jacy są polscy millenialsi?

11 milionów – czy to liczna grupa? Patrząc na liczbę całego społeczeństwa polskiego – ok. 38 mln., odpowiedź brzmi: owszem! Tyle właśnie liczą przedstawiciele pokolenia Y, czyli wszyscy urodzeni po 1980 roku i dorastający już w realiach nowej, wolnej Polski. To generacja, która od dzieciństwa bierze udział w kulturze konsumpcyjnej i nie wyobraża sobie życia bez nowych technologii: smartfona, tabletu, laptopa, odtwarzacza mp3…

Obecnie polscy millenialsi stanowią połowę osób w wieku reprodukcyjnym, a za dekadę będą zajmować 75% stanowisk pracy! Oznacza to ni mniej, ni więcej, że niebawem w większości to ONI staną się odbiorcami Twoich produktów lub usług.

O millenialsach powiedziano już wiele. Są pewni siebie, otwarci, stanowią również najlepiej dotychczas wykształcone pokolenie, które ceni przyjaźń i zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym. Charakteryzują się także wrażliwością na kwestie społeczne i środowisko naturalne.

A millenialsi w kontekście zakupów?

Uwielbiają nowinki technologiczne, które ułatwiają im codzienne czynności, w tym właśnie zakupy. Piszą recenzje produktów/usług w sieci i kierują się nimi przed podjęciem decyzji o kupnie. Właśnie to pokolenie najchętniej angażuje się w życie marek i z ochotą rekomenduje je innym. Docierając do nich, poszerzasz grono swoich potencjalnych klientów, niezależnie od wieku!

Poznając cechy ich osobowości oraz upodobania, dowiesz się, jaki komunikat do nich skierować, aby sprzedać im swoje produkty lub usługi. Wykorzystaj tę wiedzę już teraz i poznaj zwyczaje zakupowe millenialsów, dzięki czemu pozyskasz jeszcze więcej klientów!

Masz przed sobą opracowanie, z którego dowiesz się, co wpływa na decyzje zakupowe 11 milionów Polaków!

Kliknij TUTAJ, aby pobrać opracowanie PDF.

PS Jeśli spodoba Ci się opracowanie Freebee o millenialsach, koniecznie podziel się tym postem z innymi.