Tag

case study

Kuchnia Spotkań IKEA: sposób na zaangażowanie klienta?

Jesień 2015 – w mediach pojawia się wiadomość o miejscu, w którym możemy w gronie znajomych ugotować i zjeść posiłek. Miejscu klimatycznym, komfortowym i funkcjonalnym. Dostępnym w tym czasie tylko dla nas samych. I to zupełnie za darmo! Jak to… Czytaj więcej →

Klub Moja NIVEA, czyli sposób na angażowanie klienta w relację z marką

Przed dobrze rozpoznawalną marką stoi jedno wyzwanie: zbudowanie lojalności i zaangażowania klientów. Co w tym kierunku robi NIVEA? Jakie wyzwania czekają lidera rynku? NIVEA jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku kosmetyków pielęgnacyjnych, a co roku w rankingu Superbrands znajduje się… Czytaj więcej →

Proste i skuteczne sposoby pozyskiwania klientów [CASE STUDIES 3 MAREK]

W jaki sposób marka może przyciągać do siebie klientów? Powinna dawać coś więcej, zaskakiwać. Poznaj 3 firmy, które właśnie tak robią. Ich oferta jest jedyna w swoim rodzaju. Model modowo-społeczny TOMS – marka uwielbianych espadryli – to wybór dla tych,… Czytaj więcej →

Jak dbać o klienta? Sprawdzone rozwiązania [CASE STUDY 2016]

Masz przed sobą opracowanie, w którym zebraliśmy specjalnie dla Ciebie 6 case studies firm, które wiedzą, jak dbać o klienta. Nigdy dotąd w jednym miejscu nie poruszono studiów przypadku tylu marek, które słyną z klientocentryczności! Najprostsze rozwiązania znajdują się często… Czytaj więcej →

Customer Experience w Disneylandzie [PDF do pobrania]

Od kiedy powstał pierwszy Disneyland, a było to ponad 60 lat temu, marka ta stała się synonim szczęścia, spełniania marzeń. Gdzie codzienne problemy – jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki – przestają istnieć. Bo gdy znajdujemy się w Disneylandzie, jesteśmy tu… Czytaj więcej →

Airbnb – innowacja, która od 9 lat zmienia branżę turystyczną [PDF do pobrania]

Wybierasz się na wakacje? Poznaj firmę, która wywróciła branżę hotelarską, a nawet turystyczną, do góry nogami. Wnosząc przy tym świeży powiew, na jaki wielu czekało od dawna. Więcej autentyczności, mniej komercji, bardziej spersonalizowana oferta i wiele innych wyróżników sprawiło, że… Czytaj więcej →

Zalando – marka, która zmieniła podejście do zakupów – PDF do pobrania

Kiedy w 2008 roku w Berlinie powstało Zalando, powszechnie znane już były Amazon i eBay. To tam, a zwłaszcza w Amazonie, kupujemy cieszące się szczególnym powodzeniem w e-handlu płyty, elektronikę czy książki. Buty czy ubrania trzeba już przymierzyć, wydaje się więc, że trudniej jest je sprzedać w internecie. Mimo to założyciele Zalando – Robert Gentz i David Schneider –… Czytaj więcej →

Strategia marketingowa marki Red Bull – PDF do pobrania

Marka Red Bull jako pierwsza wypromowała na świecie zupełnie nową kategorią na rynku spożywczym: napój energetyczny. Jednocześnie podarowała światu „wysokooktanowy” styl życia, jak to barwnie ujął serwis mashable.com. To dlatego, gdy myślisz: „Red Bull”, czujesz fascynację i zabawę, dopiero potem… Czytaj więcej →

Jak McDonald’s zmienił wnętrza i ofertę, by zatrzymać klienta? Marketing w punkcie sprzedaży – cz. 3

Pierwsze pogłoski o zmianach w wystroju wnętrz sieci McDonald’s pojawiły się w Polsce już kilkanaście lat temu. Ale tak naprawdę gruntowny lifting stare restauracje przeszły około 2011 roku, a wszystkie nowe budowane są już według aktualnych wytycznych. Czy masz ochotę… Czytaj więcej →

Jak Inglot stał się najpopularniejszą polską marką kosmetyczną na świecie – PDF do pobrania

Do dziś wielu Polaków nie wie, że Inglot to polska marka. Brzmi przecież tak obco. Nazwa pochodzi od polskiego założyciela – Wojciecha Inglota. Choć nie był pierwszym Polakiem, który zaoferował kobietom produkty do makijażu, to jest jednym z najlepszych case… Czytaj więcej →

Nike – marka czy już styl życia? – PDF do pobrania

Nike – sportowa firma, której produkty znają ludzie na całym świecie – co kryje się za jej strategią marketingową? Marka, która wzięła swą nazwę od greckiej bogini zwycięstwa, również stała się jednym wielkim zwycięzcą. Dodajmy, że mitologiczna Nike otaczała swą… Czytaj więcej →

x