Tag

Coca-Cola

Jak zmieniły się kreacje reklamowe od nastania ery klientocentryzmu? [TEKST EKSPERCKI]

Które marki zmieniły kierunek po kryzysowym 2008 roku? Angelina Sielewicz, senior copywriter platformy MAM, na łamach „Marketingu w praktyce” przygląda się pięciu brandom, które wprowadziły zupełnie nowe kreacje, przesłanie albo poddały się drobnemu liftingowi. Dzięki temu zaobserwowały wzrost sprzedaży. Które… Czytaj więcej →

Coca-Cola – potęga influencer marketingu

Ta popularna marka napojów od ponad dekady do współpracy zaprasza influencerów, czyli liderów opinii znanych głównie ze świata nowych mediów. To oni rozpalają wyobraźnię millenialsów i pokolenia Z. W czasach, kiedy oglądalność telewizji spada, jeśli chcesz efektywnie zwiększać sprzedaż, sprzymierz… Czytaj więcej →

CSR – czyli jak firmy mogą zmieniać świat i zyskiwać na tym klientów?

Społeczna odpowiedzialność biznesu, czyli CSR (Corporate Social Responsibility), to pojęcie, które zdecydowanie jest ostatnio na topie. Czy to moda, konieczność, a może coś więcej? Niektóre marki właśnie przez to, że pomagają innym, wyróżniają się na tle konkurencji – to dzięki… Czytaj więcej →

x