Tag

emocje

8 typów na zakupach, czyli o emocjach klientów [ANALIZA BADAŃ]

Wydaje nam się, że mamy wszystko pod kontrolą. Że wcale nie ulegamy reklamom. Że podchodzimy do zakupów racjonalnie. Nic bardziej mylnego. Według firmy badawczej Forrester Research nawet 90% zakupów dokonujemy pod wpływem emocji. Co więcej, nasze działania możemy podzielić na… Czytaj więcej →

„Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” – kampania, która działa?

Czyli jak przywiązać do siebie klientów (także tych potencjalnych) Ożywcza akcja odświeża wizerunek firmy z tradycjami PZU jest znaczącym graczem na rynku ubezpieczeń. Tradycja firmy sięga początków XIX wieku, ale nie o tym dzisiaj będziemy pisać. Napiszemy natomiast o tym,… Czytaj więcej →

5 trików wykorzystywanych w programach lojalnościowych, by zaktywizować klientów jeszcze bardziej

Jakie chwyty marketingowe wykorzystują eksperci od lojalności w programach, aby uczynić je jeszcze lepszymi? O tym dowiesz się z dzisiejszego wpisu. 1.      Przewaga na starcie Wykładowcy uniwersyteccy i eksperci w zakresie szeroko pojętego marketingu –  Joseph C. Nunez i Xavier Drèze… Czytaj więcej →

Nudzie mówimy „nie”, czyli podstawy projektowania skutecznego programu lojalnościowego

Kamil Kociszewski, Marketing w Praktyce, październik 2015 Zaryzykuję twierdzenie – nikt z nas nie lubi się nudzić. Pisząc o nudzie, mam na myśli sytuację, gdy najbliższa przyszłość jest całkowicie przewidywalna, a my akurat mamy ochotę na coś nowego, jeszcze niepoznanego,… Czytaj więcej →

x