Tag

ikea

Jak zmieniły się kreacje reklamowe od nastania ery klientocentryzmu? [TEKST EKSPERCKI]

Które marki zmieniły kierunek po kryzysowym 2008 roku? Angelina Sielewicz, senior copywriter platformy MAM, na łamach „Marketingu w praktyce” przygląda się pięciu brandom, które wprowadziły zupełnie nowe kreacje, przesłanie albo poddały się drobnemu liftingowi. Dzięki temu zaobserwowały wzrost sprzedaży. Które… Czytaj więcej →

Real time marketing w wykonaniu IKEA i Nivea [CASE STUDY]

Po narodzinach social mediów na świat przyszedł real time marketing – tańsza alternatywa dla długo planowanych kampanii reklamowych, która nie tylko buduje świadomość marki, ale przede wszystkim daje rozrywkę. Najpopularniejszym działaniem RTM okazuje się… mem, który przy okazji spełnia funkcję… Czytaj więcej →

Back to school 2018 – które kreacje zwróciły naszą uwagę?

Na powrót do szkoły chyba najbardziej cieszą się sklepy, które mają w swojej ofercie przybory szkolne, ale także sieci odzieżowe, wszak wrzesień to przy okazji początek sezonu jesień / zima. Jak marki mogą wpleść powrót do szkoły w swoje kreacje,… Czytaj więcej →

Jak firmy wykorzystują wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość, żeby przyciągnąć klientów?

Co marki mogą jeszcze zrobić, żeby zyskać sympatię i zaangażowanie klientów? Budować doświadczenia klienta w oparciu o technologię. Zobacz, jak już teraz firmy wykorzystują wirtualną rzeczywistość! Facebook Spaces Gorący nius z branży: Mark Zuckerberg na konferencji F8 przedstawił plan rozwoju… Czytaj więcej →

Kuchnia Spotkań IKEA: sposób na zaangażowanie klienta?

Jesień 2015 – w mediach pojawia się wiadomość o miejscu, w którym możemy w gronie znajomych ugotować i zjeść posiłek. Miejscu klimatycznym, komfortowym i funkcjonalnym. Dostępnym w tym czasie tylko dla nas samych. I to zupełnie za darmo! Jak to… Czytaj więcej →

IKEA FAMILY – program lojalnościowy, w którym uczestniczy 2,6 mln Polaków

Program lojalnościowy w sklepie z meblami? Brzmi co najmniej dziwnie. Przecież mieszkanie mebluje się raz na kilka lat, a nawet rzadziej i to głównie przy okazji remontu. Częstość transakcji (a więc i okazji do korzystania z programu) wydaje się niewielka…. Czytaj więcej →

x