Tag

jak budować relacje z klientem

Zalando – marka, która zmieniła podejście do zakupów – PDF do pobrania

Kiedy w 2008 roku w Berlinie powstało Zalando, powszechnie znane już były Amazon i eBay. To tam, a zwłaszcza w Amazonie, kupujemy cieszące się szczególnym powodzeniem w e-handlu płyty, elektronikę czy książki. Buty czy ubrania trzeba już przymierzyć, wydaje się więc, że trudniej jest je sprzedać w internecie. Mimo to założyciele Zalando – Robert Gentz i David Schneider –… Czytaj więcej →

Podwórko NIVEA – akcja, która angażuje setki tysięcy Polaków

Nivea to firma kosmetyczna, która skupia się nie tylko na pielęgnacji naszych ciał i włosów. Pielęgnuje również rodzinne relacje. Nic więc dziwnego, że powszechnie kojarzy się z wielopokoleniowością. Sztandarowego produktu – kremu Nivea w niebieskim opakowaniu – używają przecież wszystkie… Czytaj więcej →

Strategia marketingowa marki Red Bull – PDF do pobrania

Marka Red Bull jako pierwsza wypromowała na świecie zupełnie nową kategorią na rynku spożywczym: napój energetyczny. Jednocześnie podarowała światu „wysokooktanowy” styl życia, jak to barwnie ujął serwis mashable.com. To dlatego, gdy myślisz: „Red Bull”, czujesz fascynację i zabawę, dopiero potem… Czytaj więcej →

Wywiad z prezesem Freebee dla „Manager +” – fragmenty

W najnowszym wydaniu „Managera +” pojawił się wywiad z prezesem Freebee – Aymericem Monod-Gayraud, w którym opowiada o Freebee i o tym, dlaczego biznesy potrzebują wdrożenia programów lojalnościowych. Poniżej przytaczamy wybrane fragmenty. Freebee – niezwykle ciekawa i jednocześnie intrygująca nazwa…. Czytaj więcej →

„Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” – kampania, która działa?

Czyli jak przywiązać do siebie klientów (także tych potencjalnych) Ożywcza akcja odświeża wizerunek firmy z tradycjami PZU jest znaczącym graczem na rynku ubezpieczeń. Tradycja firmy sięga początków XIX wieku, ale nie o tym dzisiaj będziemy pisać. Napiszemy natomiast o tym,… Czytaj więcej →

Nike – marka czy już styl życia? – PDF do pobrania

Nike – sportowa firma, której produkty znają ludzie na całym świecie – co kryje się za jej strategią marketingową? Marka, która wzięła swą nazwę od greckiej bogini zwycięstwa, również stała się jednym wielkim zwycięzcą. Dodajmy, że mitologiczna Nike otaczała swą… Czytaj więcej →

Fenomen marki Starbucks – PDF do pobrania

Szukasz inspiracji do działań marketingowych? Dowiedz się, jak robią to najlepsi i pobierz opracowanie Freebee. Jak Starbucks od początku ekspansji na rynku kawiarnianym stał się marką kawiarnianą nr 1 na świecie Recepta Starbucksa na przywiązanie do siebie klienta jest prosta…. Czytaj więcej →

Programy naprawdę lojalnościowe – tekst ekspercki stratega Freebee

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu „Marketingu w Praktyce” Program lojalnościowy jako narzędzie zarządzania marką W zdecydowanej większości przypadków, gdy klient słyszy hasło „program lojalnościowy”, przed oczami staje mu talia różnokolorowych, plastikowych kart, zazwyczaj bardziej niż mniej rozbudowane tabele przeliczników z… Czytaj więcej →

Budowanie relacji z klientem przez program lojalnościowy – tekst ekspercki stratega Freebee

Anonimowość klientów w branży detalicznej praktycznie nie pozwala na rozwój jakichkolwiek relacji. Wręczenie klientowi kuponu ze zniżką na kolejne zakupy to popularny motywator do kolejnej wizyty. Jednak nadal nie wiemy, który klient do nas wrócił, w jakim czasie, co kupił… Czytaj więcej →

Zalety programu lojalnościowego w sieciach detalicznych – tekst ekspercki stratega Freebee

Każda branża i każda marka ma klientów mniej i bardziej lojalnych. Z tego punktu widzenia wszędzie istnieje potencjał na rozwój długotrwałych relacji z klientami. Jest jednak wiele różnic, które determinują strategię lojalnościową, mechanizm, poziom i strukturę wydatków związanych z programem…. Czytaj więcej →

Millenialsi: co robią, jak kupują, czy są lojalnymi klientami? – PDF do pobrania

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Co powinieneś wiedzieć o 11 mln. polskich millenialsów, by skutecznie sprzedawać im Twoje produkty lub usługi Młode pokolenie to także Twoi klienci. Wiele firm nadal ich nie docenia i nie odkrywa potencjału, jaki w nich drzemie. Niesłusznie!… Czytaj więcej →

6 błędów, które firmy popełniają najczęściej – co robić, by zniechęcić do siebie klienta

Budowanie relacji z klientem to jedyne wyjście, aby go zatrzymać przy sobie na dłużej. Dowiedz się, jakie błędy popełniają niektóre firmy i ucz się na nich, abyś nie zamknął swojego biznesu na długo przed zaplanowaną emeryturą. 1. Ucinanie komunikacji Kto… Czytaj więcej →

x