Tag

Kamil Kociszewski

Przepis na porażkę? Nic prostszego! [tekst ekspercki]

„Nie wiem, czy istnieje recepta na pewny sukces rynkowy. Znam natomiast przepis na pewną porażkę rynkową…” – pisze Kamil Kociszewski, strateg Freebee, w najnowszym wydaniu „Marketingu w Praktyce”. Strateg porusza temat nietrafionej akcji marketingowej, w której główną rolę odgrywał pan… Czytaj więcej →

Audyt lojalności – tekst ekspercki stratega Freebee

Kamil Kociszewski, Marketing w Praktyce, maj 2016 Na wstępie zauważę – mając przekonanie o efektywności programów lojalnościowych – nie twierdzę, że wszystkie dają pozytywne wyniki. Jak zawsze i wszędzie – projekt może być przeprowadzony dobrze lub źle. Wśród programów „lojalizujących… Czytaj więcej →

Customer Loyalty Summit 2016 – relacja z konferencji

Tak, jak zapowiedzieliśmy we wpisie z kwietnia, mamy dla naszych Czytelników podsumowanie konferencji Customer Loyalty Summit 2016, która zgromadziła ekspertów z branży podczas 3 wyjątkowych dni. Hasłem przewodnim wydarzenia były 3 „zacje”: LOJALIZACJA, MODERNIZACJA I DIGITALIZACJA. W tekście przeczytasz o:… Czytaj więcej →

Freebee na Customer Loyalty Summit

20-22 kwietnia w Krakowie odbędzie się już siódma konferencja Poland & CEE Customer Loyalty Summit. Wydarzenie to zgromadzi ponad 200 praktyków z branży, którzy zajmują się tak kluczową dla każdego biznesu kwestią, jaką jest budowanie lojalności klientów. Dlaczego kluczową? Zwiększenie… Czytaj więcej →

x