Tag

klientocentryzm

Jak zmieniły się kreacje reklamowe od nastania ery klientocentryzmu? [TEKST EKSPERCKI]

Które marki zmieniły kierunek po kryzysowym 2008 roku? Angelina Sielewicz, senior copywriter platformy MAM, na łamach „Marketingu w praktyce” przygląda się pięciu brandom, które wprowadziły zupełnie nowe kreacje, przesłanie albo poddały się drobnemu liftingowi. Dzięki temu zaobserwowały wzrost sprzedaży. Które… Czytaj więcej →

Czy cena jest najważniejsza? Motywacje polskiego konsumenta [tekst ekspercki]

Mówią, że cena czyni cuda. Że ma ogromną siłę rażenia. To tłumaczy, dlaczego hasła dyskontów na rynku takich jak Lidl czy Biedronka „zbudowano” wokół ceny: „Lidl jest tani” czy „Biedronka – codziennie niskie ceny”. Coś jednak się zmienia. Po latach… Czytaj więcej →

Konsumentocentryzm, czyli konsument w centrum uwagi [tekst ekspercki]

Dawniej to marki kreowały potrzeby klientów. Kiedy jednak pojawiły się media społecznościowe, cała sytuacja diametralnie się zmieniła. Rozwój technologii dał klientom dostęp do nowych źródeł wiedzy, a także do dawania aktywnego feedbacku, a co za tym idzie – wpływania na… Czytaj więcej →

Klientocentryzm w handlu tradycyjnym. Co warto wiedzieć, aby zwiększać sprzedaż w branży retail? [tekst ekspercki]

Marki, aby zdobyć uwagę klienta, ścigają się ze sobą na wiele sposobów. Właściwie każda z nich na pewnym etapie sięga po jedną z tych możliwości: kuszenia ceną, czarowania nowością czy po prostu samą sobą. Kamil Kociszewski – strateg Agencji Freebee… Czytaj więcej →

x