Tag

lojalność

Klub Moja NIVEA, czyli sposób na angażowanie klienta w relację z marką

Przed dobrze rozpoznawalną marką stoi jedno wyzwanie: zbudowanie lojalności i zaangażowania klientów. Co w tym kierunku robi NIVEA? Jakie wyzwania czekają lidera rynku? NIVEA jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku kosmetyków pielęgnacyjnych, a co roku w rankingu Superbrands znajduje się… Czytaj więcej →

Klienci kasyn – jak ich zachęcić do częstszych wizyt?

Kasyna mają swoje sposoby na przyciąganie klientów i „przekształcanie” ich w tych lojalnych. Ten najbardziej nietypowy polega na odwoływaniu się do naszej wiary w przesądy… Co mamy na myśli? Jak znaleźć rokującego gracza? Po przekroczeniu progu kasyna klienci znajdują się… Czytaj więcej →

Zalando – marka, która zmieniła podejście do zakupów – PDF do pobrania

Kiedy w 2008 roku w Berlinie powstało Zalando, powszechnie znane już były Amazon i eBay. To tam, a zwłaszcza w Amazonie, kupujemy cieszące się szczególnym powodzeniem w e-handlu płyty, elektronikę czy książki. Buty czy ubrania trzeba już przymierzyć, wydaje się więc, że trudniej jest je sprzedać w internecie. Mimo to założyciele Zalando – Robert Gentz i David Schneider –… Czytaj więcej →

Freebee na Customer Loyalty Summit

20-22 kwietnia w Krakowie odbędzie się już siódma konferencja Poland & CEE Customer Loyalty Summit. Wydarzenie to zgromadzi ponad 200 praktyków z branży, którzy zajmują się tak kluczową dla każdego biznesu kwestią, jaką jest budowanie lojalności klientów. Dlaczego kluczową? Zwiększenie… Czytaj więcej →

Czy zastanawiasz się, jak przyciągnąć nowych klientów i zatrzymać starych?

My również. Co więcej, robimy to zawodowo. No dobrze, ale czym się zajmujemy i o czym dokładnie chcemy pisać? O tym wszystkim dowiesz się z tego wpisu. Freebee to… firma z niemałymi już osiągnięciami. Do naszego zespołu należą eksperci, którzy… Czytaj więcej →

x