Tag

marketing dla firm

Zalando – marka, która zmieniła podejście do zakupów – PDF do pobrania

Kiedy w 2008 roku w Berlinie powstało Zalando, powszechnie znane już były Amazon i eBay. To tam, a zwłaszcza w Amazonie, kupujemy cieszące się szczególnym powodzeniem w e-handlu płyty, elektronikę czy książki. Buty czy ubrania trzeba już przymierzyć, wydaje się więc, że trudniej jest je sprzedać w internecie. Mimo to założyciele Zalando – Robert Gentz i David Schneider –… Czytaj więcej →

Customer Loyalty Summit 2016 – relacja z konferencji

Tak, jak zapowiedzieliśmy we wpisie z kwietnia, mamy dla naszych Czytelników podsumowanie konferencji Customer Loyalty Summit 2016, która zgromadziła ekspertów z branży podczas 3 wyjątkowych dni. Hasłem przewodnim wydarzenia były 3 „zacje”: LOJALIZACJA, MODERNIZACJA I DIGITALIZACJA. W tekście przeczytasz o:… Czytaj więcej →

Nike – marka czy już styl życia? – PDF do pobrania

Nike – sportowa firma, której produkty znają ludzie na całym świecie – co kryje się za jej strategią marketingową? Marka, która wzięła swą nazwę od greckiej bogini zwycięstwa, również stała się jednym wielkim zwycięzcą. Dodajmy, że mitologiczna Nike otaczała swą… Czytaj więcej →

Budowanie relacji z klientem przez program lojalnościowy – tekst ekspercki stratega Freebee

Anonimowość klientów w branży detalicznej praktycznie nie pozwala na rozwój jakichkolwiek relacji. Wręczenie klientowi kuponu ze zniżką na kolejne zakupy to popularny motywator do kolejnej wizyty. Jednak nadal nie wiemy, który klient do nas wrócił, w jakim czasie, co kupił… Czytaj więcej →

5 trików wykorzystywanych w programach lojalnościowych, by zaktywizować klientów jeszcze bardziej

Jakie chwyty marketingowe wykorzystują eksperci od lojalności w programach, aby uczynić je jeszcze lepszymi? O tym dowiesz się z dzisiejszego wpisu. 1.      Przewaga na starcie Wykładowcy uniwersyteccy i eksperci w zakresie szeroko pojętego marketingu –  Joseph C. Nunez i Xavier Drèze… Czytaj więcej →

Zalety programu lojalnościowego w sieciach detalicznych – tekst ekspercki stratega Freebee

Każda branża i każda marka ma klientów mniej i bardziej lojalnych. Z tego punktu widzenia wszędzie istnieje potencjał na rozwój długotrwałych relacji z klientami. Jest jednak wiele różnic, które determinują strategię lojalnościową, mechanizm, poziom i strukturę wydatków związanych z programem…. Czytaj więcej →

Millenialsi: co robią, jak kupują, czy są lojalnymi klientami? – PDF do pobrania

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Co powinieneś wiedzieć o 11 mln. polskich millenialsów, by skutecznie sprzedawać im Twoje produkty lub usługi Młode pokolenie to także Twoi klienci. Wiele firm nadal ich nie docenia i nie odkrywa potencjału, jaki w nich drzemie. Niesłusznie!… Czytaj więcej →

Czy zastanawiasz się, jak przyciągnąć nowych klientów i zatrzymać starych?

My również. Co więcej, robimy to zawodowo. No dobrze, ale czym się zajmujemy i o czym dokładnie chcemy pisać? O tym wszystkim dowiesz się z tego wpisu. Freebee to… firma z niemałymi już osiągnięciami. Do naszego zespołu należą eksperci, którzy… Czytaj więcej →

x