Tag

marketing lojalności

„Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” – kampania, która działa?

Czyli jak przywiązać do siebie klientów (także tych potencjalnych) Ożywcza akcja odświeża wizerunek firmy z tradycjami PZU jest znaczącym graczem na rynku ubezpieczeń. Tradycja firmy sięga początków XIX wieku, ale nie o tym dzisiaj będziemy pisać. Napiszemy natomiast o tym,… Czytaj więcej →

Nike – marka czy już styl życia? – PDF do pobrania

Nike – sportowa firma, której produkty znają ludzie na całym świecie – co kryje się za jej strategią marketingową? Marka, która wzięła swą nazwę od greckiej bogini zwycięstwa, również stała się jednym wielkim zwycięzcą. Dodajmy, że mitologiczna Nike otaczała swą… Czytaj więcej →

Fenomen marki Starbucks – PDF do pobrania

Szukasz inspiracji do działań marketingowych? Dowiedz się, jak robią to najlepsi i pobierz opracowanie Freebee. Jak Starbucks od początku ekspansji na rynku kawiarnianym stał się marką kawiarnianą nr 1 na świecie Recepta Starbucksa na przywiązanie do siebie klienta jest prosta…. Czytaj więcej →

Programy naprawdę lojalnościowe – tekst ekspercki stratega Freebee

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu „Marketingu w Praktyce” Program lojalnościowy jako narzędzie zarządzania marką W zdecydowanej większości przypadków, gdy klient słyszy hasło „program lojalnościowy”, przed oczami staje mu talia różnokolorowych, plastikowych kart, zazwyczaj bardziej niż mniej rozbudowane tabele przeliczników z… Czytaj więcej →

x