Tag

Marketing w Praktyce

Pokolenie Milenium potrafi być lojalne – tekst stratega Freebee

Dominika Adasiewicz-Skorupka, Marketing w Praktyce, czerwiec 2016 W najnowszym wydaniu „Marketingu w Praktyce” strateg Freebee Dominika Adasiewicz-Skorupka pisze o lojalności wśród pokolenia Millenialsów, którzy – jak wynika z obserwacji – potrafią być prawdziwymi ambasadorami marki. Strateg proponuje skupić się właśnie… Czytaj więcej →

Audyt lojalności – tekst ekspercki stratega Freebee

Kamil Kociszewski, Marketing w Praktyce, maj 2016 Na wstępie zauważę – mając przekonanie o efektywności programów lojalnościowych – nie twierdzę, że wszystkie dają pozytywne wyniki. Jak zawsze i wszędzie – projekt może być przeprowadzony dobrze lub źle. Wśród programów „lojalizujących… Czytaj więcej →

Programy naprawdę lojalnościowe – tekst ekspercki stratega Freebee

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu „Marketingu w Praktyce” Program lojalnościowy jako narzędzie zarządzania marką W zdecydowanej większości przypadków, gdy klient słyszy hasło „program lojalnościowy”, przed oczami staje mu talia różnokolorowych, plastikowych kart, zazwyczaj bardziej niż mniej rozbudowane tabele przeliczników z… Czytaj więcej →

Nudzie mówimy „nie”, czyli podstawy projektowania skutecznego programu lojalnościowego

Kamil Kociszewski, Marketing w Praktyce, październik 2015 Zaryzykuję twierdzenie – nikt z nas nie lubi się nudzić. Pisząc o nudzie, mam na myśli sytuację, gdy najbliższa przyszłość jest całkowicie przewidywalna, a my akurat mamy ochotę na coś nowego, jeszcze niepoznanego,… Czytaj więcej →

x