Tag

mcdonald’s

Jak zmieniły się kreacje reklamowe od nastania ery klientocentryzmu? [TEKST EKSPERCKI]

Które marki zmieniły kierunek po kryzysowym 2008 roku? Angelina Sielewicz, senior copywriter platformy MAM, na łamach „Marketingu w praktyce” przygląda się pięciu brandom, które wprowadziły zupełnie nowe kreacje, przesłanie albo poddały się drobnemu liftingowi. Dzięki temu zaobserwowały wzrost sprzedaży. Które… Czytaj więcej →

Efektywne działania lojalnościowe skierowane do dzieci?

Czy można przywiązać się do marki już we wczesnym dzieciństwie? Jakimi działaniami kierują się „brandy”, aby sprzedawać jak najwięcej? Od małego do dorosłego Firmy, aby mieć dorosłych klientów w przyszłości, zaczynają do nich docierać, kiedy są jeszcze mali. Australijska profesor… Czytaj więcej →

500+, Euro 2016 – gorące tematy w akcjach marketingowych?

Jakie tematy zawładnęły ostatnio opinią publiczną? W całej Europie było to bez wątpienia Euro 2016 oraz Brexit. W USA emocje budzi zaś kampania prezydencka. A u nas? Choćby program Rodzina 500+. Zobacz, jak w ciekawy sposób różnym firmom – mniej,… Czytaj więcej →

Jak McDonald’s zmienił wnętrza i ofertę, by zatrzymać klienta? Marketing w punkcie sprzedaży – cz. 3

Pierwsze pogłoski o zmianach w wystroju wnętrz sieci McDonald’s pojawiły się w Polsce już kilkanaście lat temu. Ale tak naprawdę gruntowny lifting stare restauracje przeszły około 2011 roku, a wszystkie nowe budowane są już według aktualnych wytycznych. Czy masz ochotę… Czytaj więcej →

x