Tag

Media społecznościowe

Instagram: Inspirujące Story Highlights 4 marek [CASE STUDY]

Instastories na Instagramie wprowadzono ponad 2 lata temu. Natychmiast okazały się hitem wśród zwykłych użytkowników, a potem wśród marek. Choć znikają 24 godziny po wrzuceniu, korzysta z nich już 400 milionów instagramowiczów. Zdaniem niektórych angażują bardziej niż zwykłe posty, być… Czytaj więcej →

Jak trudne branże mogą komunikować się z fanami w social mediach? [CASE STUDY INNOGY]

innogy Polska to firma, która działa w branży energetycznej na terenie Warszawy. Trzeba powiedzieć to jasno: nie jest to „sexy” branża. Przecież niełatwo komunikuje się elektryczność w jakichkolwiek mediach, a tym bardziej społecznościowych. A mimo to ten warszawski dostawca prądu… Czytaj więcej →

Czy Vero jest odpowiedzią na znużenie Facebookiem?

Wydawałoby się, że na rynku serwisów społecznościowych mamy monopol z rodziny  Facebooka: sam FB, Instagram, a także komunikatory: Messenger i WhatsApp. Snapchat dogorywa… A jednak pojawia się Vero – jako remedium na wcześniej wymienione portale / aplikacje. Jeśli jeszcze o… Czytaj więcej →

„My story” Snapchata vs „Stories” Instagrama – czy można być lojalnym wobec aplikacji?

Co czeka aplikację, której sztandarowa funkcja została właśnie „skopiowana” przez konkurencję? Odpływ użytkowników, jej całkowitą śmierć? A może wypadałoby zadać pytanie: „O co w ogóle tyle krzyku?” O tym, jak bardzo jesteśmy lojalni wobec aplikacji, zastanawiamy się we Freebee na… Czytaj więcej →

x