Tag

milenialsi

Messenger jako naturalne środowisko komunikacji między marką a młodym pokoleniem [TEKST EKSPERCKI]

Messenger jest komunikatorem, którego potęgi już dłużej ignorować nie można. To z niego korzystają Twoi klienci. Jak go wykorzystywać – poza zwykłym odpisywaniem na wiadomości – aby zabłysnąć na tle konkurencji? O tym wszystkim pisze nasza strażniczka contentu Angelina Sielewicz… Czytaj więcej →

Milenialsi za kółkiem i w transporcie miejskim

Co zmieniło się w ciągu ostatnich lat, że w Stanach Zjednoczonych biją na alarm, iż milenialsi nie chcą jeździć samochodami tak, jak ich rodzice? – pyta Krzysztof Chojnacki, nasz ekspert, na łamach interaktywnie.com. Z tego wpisu dowiesz się: dlaczego milenialsi… Czytaj więcej →

Pokolenie Milenium potrafi być lojalne – tekst stratega Freebee

Dominika Adasiewicz-Skorupka, Marketing w Praktyce, czerwiec 2016 W najnowszym wydaniu „Marketingu w Praktyce” strateg Freebee Dominika Adasiewicz-Skorupka pisze o lojalności wśród pokolenia Millenialsów, którzy – jak wynika z obserwacji – potrafią być prawdziwymi ambasadorami marki. Strateg proponuje skupić się właśnie… Czytaj więcej →

IKEA FAMILY – program lojalnościowy, w którym uczestniczy 2,6 mln Polaków

Program lojalnościowy w sklepie z meblami? Brzmi co najmniej dziwnie. Przecież mieszkanie mebluje się raz na kilka lat, a nawet rzadziej i to głównie przy okazji remontu. Częstość transakcji (a więc i okazji do korzystania z programu) wydaje się niewielka…. Czytaj więcej →

Millenialsi: co robią, jak kupują, czy są lojalnymi klientami? – PDF do pobrania

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Co powinieneś wiedzieć o 11 mln. polskich millenialsów, by skutecznie sprzedawać im Twoje produkty lub usługi Młode pokolenie to także Twoi klienci. Wiele firm nadal ich nie docenia i nie odkrywa potencjału, jaki w nich drzemie. Niesłusznie!… Czytaj więcej →

x