Tag

millenialsi

Messenger jako naturalne środowisko komunikacji między marką a młodym pokoleniem [tekst ekspercki]

Messenger jest komunikatorem, którego potęgi już dłużej ignorować nie można. To z niego korzystają Twoi klienci. Jak go wykorzystywać – poza zwykłym odpisywaniem na wiadomości – aby zabłysnąć na tle konkurencji? O tym wszystkim pisze nasza strażniczka contentu Angelina Sielewicz… Czytaj więcej →

Matka Polka na zakupach [VIDEO]

80% dzieci rodzi się w rodzinach millenialsów, jak wynika z badania IAB State of Modern Motherhood. Oznacza to, że synonimem matki stała dzisiaj matka-millenials. Jak kupuje? Czy jej nawyki zakupowe zmieniają się po urodzeniu dziecka? O tym, jaka jest współczesna… Czytaj więcej →

Digital Natives – czy to pokolenie rzeczywiście istnieje? [ReBooster]

Do Digital Natives, czyli generacji urodzonej w scyfryzowanym świecie, przylgnęło już wiele łatek. Począwszy od tego, że jest ona roszczeniowa i wielozadaniowa. A skończywszy na tym, że jak żadne inne doskonale odnajduje się w świecie nowych technologii – to przecież… Czytaj więcej →

Milenialsi za kółkiem i w transporcie miejskim

Co zmieniło się w ciągu ostatnich lat, że w Stanach Zjednoczonych biją na alarm, iż milenialsi nie chcą jeździć samochodami tak, jak ich rodzice? – pyta Krzysztof Chojnacki, nasz ekspert, na łamach interaktywnie.com. Z tego wpisu dowiesz się: dlaczego milenialsi… Czytaj więcej →

Głodny jak millenials [tekst ekspercki]

Millenialsi to młode pokolenie, które liczy obecnie około 9 milionów Polaków. To grupa stale podłączona do sieci. Wydaje się, że spędzają online cały swój wolny czas, a więc i kupują tam. Jednak nie jest to do końca prawdziwe stwierdzenie, jeżeli… Czytaj więcej →

Pokolenie Milenium potrafi być lojalne – tekst stratega Freebee

Dominika Adasiewicz-Skorupka, Marketing w Praktyce, czerwiec 2016 W najnowszym wydaniu „Marketingu w Praktyce” strateg Freebee Dominika Adasiewicz-Skorupka pisze o lojalności wśród pokolenia Millenialsów, którzy – jak wynika z obserwacji – potrafią być prawdziwymi ambasadorami marki. Strateg proponuje skupić się właśnie… Czytaj więcej →

IKEA FAMILY – program lojalnościowy, w którym uczestniczy 2,6 mln Polaków

Program lojalnościowy w sklepie z meblami? Brzmi co najmniej dziwnie. Przecież mieszkanie mebluje się raz na kilka lat, a nawet rzadziej i to głównie przy okazji remontu. Częstość transakcji (a więc i okazji do korzystania z programu) wydaje się niewielka…. Czytaj więcej →

Fenomen marki Starbucks – PDF do pobrania

Szukasz inspiracji do działań marketingowych? Dowiedz się, jak robią to najlepsi i pobierz opracowanie Freebee. Jak Starbucks od początku ekspansji na rynku kawiarnianym stał się marką kawiarnianą nr 1 na świecie Recepta Starbucksa na przywiązanie do siebie klienta jest prosta…. Czytaj więcej →

Millenialsi: co robią, jak kupują, czy są lojalnymi klientami? – PDF do pobrania

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Co powinieneś wiedzieć o 11 mln. polskich millenialsów, by skutecznie sprzedawać im Twoje produkty lub usługi Młode pokolenie to także Twoi klienci. Wiele firm nadal ich nie docenia i nie odkrywa potencjału, jaki w nich drzemie. Niesłusznie!… Czytaj więcej →

x