Tag

millenialsi

Głodny jak millenials [tekst ekspercki]

Millenialsi to młode pokolenie, które liczy obecnie około 9 milionów Polaków. To grupa stale podłączona do sieci. Wydaje się, że spędzają online cały swój wolny czas, a więc i kupują tam. Jednak nie jest to do końca prawdziwe stwierdzenie, jeżeli… Czytaj więcej →

Pokolenie Milenium potrafi być lojalne – tekst stratega Freebee

Dominika Adasiewicz-Skorupka, Marketing w Praktyce, czerwiec 2016 W najnowszym wydaniu „Marketingu w Praktyce” strateg Freebee Dominika Adasiewicz-Skorupka pisze o lojalności wśród pokolenia Millenialsów, którzy – jak wynika z obserwacji – potrafią być prawdziwymi ambasadorami marki. Strateg proponuje skupić się właśnie… Czytaj więcej →

IKEA FAMILY – program lojalnościowy, w którym uczestniczy 2,6 mln Polaków

Program lojalnościowy w sklepie z meblami? Brzmi co najmniej dziwnie. Przecież mieszkanie mebluje się raz na kilka lat, a nawet rzadziej i to głównie przy okazji remontu. Częstość transakcji (a więc i okazji do korzystania z programu) wydaje się niewielka…. Czytaj więcej →

Fenomen marki Starbucks – PDF do pobrania

Szukasz inspiracji do działań marketingowych? Dowiedz się, jak robią to najlepsi i pobierz opracowanie Freebee. Jak Starbucks od początku ekspansji na rynku kawiarnianym stał się marką kawiarnianą nr 1 na świecie Recepta Starbucksa na przywiązanie do siebie klienta jest prosta…. Czytaj więcej →

Millenialsi: co robią, jak kupują, czy są lojalnymi klientami? – PDF do pobrania

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Co powinieneś wiedzieć o 11 mln. polskich millenialsów, by skutecznie sprzedawać im Twoje produkty lub usługi Młode pokolenie to także Twoi klienci. Wiele firm nadal ich nie docenia i nie odkrywa potencjału, jaki w nich drzemie. Niesłusznie!… Czytaj więcej →

x