Tag

pokolenie Milenium

Messenger jako naturalne środowisko komunikacji między marką a młodym pokoleniem [TEKST EKSPERCKI]

Messenger jest komunikatorem, którego potęgi już dłużej ignorować nie można. To z niego korzystają Twoi klienci. Jak go wykorzystywać – poza zwykłym odpisywaniem na wiadomości – aby zabłysnąć na tle konkurencji? O tym wszystkim pisze nasza strażniczka contentu Angelina Sielewicz… Czytaj więcej →

Matka Polka na zakupach [VIDEO]

80% dzieci rodzi się w rodzinach millenialsów, jak wynika z badania IAB State of Modern Motherhood. Oznacza to, że synonimem matki stała dzisiaj matka-millenials. Jak kupuje? Czy jej nawyki zakupowe zmieniają się po urodzeniu dziecka? O tym, jaka jest współczesna… Czytaj więcej →

Milenialsi za kółkiem i w transporcie miejskim

Co zmieniło się w ciągu ostatnich lat, że w Stanach Zjednoczonych biją na alarm, iż milenialsi nie chcą jeździć samochodami tak, jak ich rodzice? – pyta Krzysztof Chojnacki, nasz ekspert, na łamach interaktywnie.com. Z tego wpisu dowiesz się: dlaczego milenialsi… Czytaj więcej →

Głodny jak millenials [tekst ekspercki]

Millenialsi to młode pokolenie, które liczy obecnie około 9 milionów Polaków. To grupa stale podłączona do sieci. Wydaje się, że spędzają online cały swój wolny czas, a więc i kupują tam. Jednak nie jest to do końca prawdziwe stwierdzenie, jeżeli… Czytaj więcej →

Pokolenie Milenium potrafi być lojalne – tekst stratega Freebee

Dominika Adasiewicz-Skorupka, Marketing w Praktyce, czerwiec 2016 W najnowszym wydaniu „Marketingu w Praktyce” strateg Freebee Dominika Adasiewicz-Skorupka pisze o lojalności wśród pokolenia Millenialsów, którzy – jak wynika z obserwacji – potrafią być prawdziwymi ambasadorami marki. Strateg proponuje skupić się właśnie… Czytaj więcej →

x