Tag

programy lojalnościowe

Od anonimowości do indywidualności w tłumie [tekst ekspercki]

 „Podejście do konsumenta zmieniało się wielokrotnie. Od traktowania klienta jako ginącej w tłumie anonimowej jednostki do precyzyjnego rozpoznawania jego potrzeb. Kiedy i dlaczego nastąpiła ta zmiana?” pisze Sylwia Jaroszczak, Business Development Team Leader w majowym e-wydaniu „Marketera Plus”. Gorąco zachęcamy… Czytaj więcej →

Jak sprawdzić, czy program lojalnościowy działa? Skuteczna metoda pomiaru [tekst ekspercki]

Zaprojektowanie, wdrożenie i prowadzenie programu lojalnościowego to jedno. Druga rzecz to mierzenie efektów, jakie nam daje. Bez pomiaru nigdy nie dowiemy się, czy jest skuteczny. Jak sprawdzić, czy program lojalnościowy działa? Oczywiście głównym kryterium jego powodzenia wydaje się wzrost sprzedaży…. Czytaj więcej →

6 powodów – oczywistych i nieoczywistych – dla których warto wdrożyć program lojalnościowy w firmie

Zastanawiałeś się, dlaczego programy lojalnościowe stają się coraz popularniejsze? Pełnią wiele rozmaitych funkcji. My naliczyliśmy ich blisko 20, ale dzisiaj przedstawiamy te najbardziej (nie)oczywiste, niekiedy naprawdę zaskakujące!    1.      NOWI KLIENCI Powszechne jest przekonanie, że program lojalnościowy pozwala zatrzymać dotychczasowych… Czytaj więcej →

Efektywne działania lojalnościowe skierowane do dzieci?

Czy można przywiązać się do marki już we wczesnym dzieciństwie? Jakimi działaniami kierują się „brandy”, aby sprzedawać jak najwięcej? Od małego do dorosłego Firmy, aby mieć dorosłych klientów w przyszłości, zaczynają do nich docierać, kiedy są jeszcze mali. Australijska profesor… Czytaj więcej →

Lojalność a podróżowanie – czy programy lojalnościowe w branży turystycznej są skuteczne?

Nadeszło lato, a wraz z nim upragnione wakacje. Niektórzy z nas być może już wkrótce nie raz wyciągną z portfela kartę lojalnościową hotelu lub linii lotniczych. Czy, mimo posiadania jednej lub nawet kilku takich kart, czujemy się lojalni wobec marek… Czytaj więcej →

Audyt lojalności – tekst ekspercki stratega Freebee

Kamil Kociszewski, Marketing w Praktyce, maj 2016 Na wstępie zauważę – mając przekonanie o efektywności programów lojalnościowych – nie twierdzę, że wszystkie dają pozytywne wyniki. Jak zawsze i wszędzie – projekt może być przeprowadzony dobrze lub źle. Wśród programów „lojalizujących… Czytaj więcej →

Zbieramy mile w przestworzach – o programach lojalnościowych w liniach lotniczych

Dużo latasz? A nawet bardzo dużo? Jeśli tak, z pewnością należysz chociaż do jednego z programów lojalnościowych zaprzyjaźnionych linii lotniczych, które oferują go pod wspólnym szyldem. Historia programów podniebnych przewoźników sięga 1981 roku, kiedy to American Airlines zaoferowało niższe ceny… Czytaj więcej →

x