Tag

projektowanie programu lojalnościowego

Programy naprawdę lojalnościowe – tekst ekspercki stratega Freebee

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu „Marketingu w Praktyce” Program lojalnościowy jako narzędzie zarządzania marką W zdecydowanej większości przypadków, gdy klient słyszy hasło „program lojalnościowy”, przed oczami staje mu talia różnokolorowych, plastikowych kart, zazwyczaj bardziej niż mniej rozbudowane tabele przeliczników z… Czytaj więcej →

Budowanie relacji z klientem przez program lojalnościowy – tekst ekspercki stratega Freebee

Anonimowość klientów w branży detalicznej praktycznie nie pozwala na rozwój jakichkolwiek relacji. Wręczenie klientowi kuponu ze zniżką na kolejne zakupy to popularny motywator do kolejnej wizyty. Jednak nadal nie wiemy, który klient do nas wrócił, w jakim czasie, co kupił… Czytaj więcej →

Zalety programu lojalnościowego w sieciach detalicznych – tekst ekspercki stratega Freebee

Każda branża i każda marka ma klientów mniej i bardziej lojalnych. Z tego punktu widzenia wszędzie istnieje potencjał na rozwój długotrwałych relacji z klientami. Jest jednak wiele różnic, które determinują strategię lojalnościową, mechanizm, poziom i strukturę wydatków związanych z programem…. Czytaj więcej →

Nudzie mówimy „nie”, czyli podstawy projektowania skutecznego programu lojalnościowego

Kamil Kociszewski, Marketing w Praktyce, październik 2015 Zaryzykuję twierdzenie – nikt z nas nie lubi się nudzić. Pisząc o nudzie, mam na myśli sytuację, gdy najbliższa przyszłość jest całkowicie przewidywalna, a my akurat mamy ochotę na coś nowego, jeszcze niepoznanego,… Czytaj więcej →

x