Tag

ReBooster

Wesołych Świąt i sukcesów w Nowym Roku [PODSUMOWANIE 2017]

Zbliża się ten niezwykły czas, kiedy więzi z innymi stają się ważniejsze niż zwykle. Spotykamy się razem, przygotowujemy wspólne posiłki, obdarowujemy się prezentami… A skoro o prezentach mowa – wiesz, że je wszystkie, a także świąteczną choinkę i karpia, możesz… Czytaj więcej →

Digital Natives – czy to pokolenie rzeczywiście istnieje? [ReBooster]

Do Digital Natives, czyli generacji urodzonej w scyfryzowanym świecie, przylgnęło już wiele łatek. Począwszy od tego, że jest ona roszczeniowa i wielozadaniowa. A skończywszy na tym, że jak żadne inne doskonale odnajduje się w świecie nowych technologii – to przecież… Czytaj więcej →

eMerchandising – czyli jak pomóc klientom sfinalizować zakup w sklepie internetowym [ReBooster]

W poprzednim wpisie sygnowanym marką ReBooster pisaliśmy o tym, jak zachęcić klientów do zakupu w sklepie stacjonarnym. Również te internetowe posiadają szerokie spektrum możliwości, dzięki którym konsument zostanie dłużej na stronie i prawdopodobnie kupi produkt, który mu się podoba. O… Czytaj więcej →

Merchandising skutecznym narzędziem wsparcia sprzedaży? [ReBooster]

Jak sprawić, by asortyment oczarował Twoich klientów? Można go odpowiednio wyeksponować w sklepie, żeby zachęcał do przyjrzenia mu się bliżej. To oczywiście powinno doprowadzić do zakupu. Powyższe działania określamy merchandisingiem, któremu z pomocą „przychodzi” 9 muz, o których pisze nasza… Czytaj więcej →

Na jakie rozwiązanie nadal czeka handel offline? [ReBooster]

Jakie narzędzia marketingowe mogą i powinni wykorzystywać sprzedawcy w sklepach stacjonarnych, by ich działania były skuteczne, precyzyjne i mierzalne? Prześledźmy, jakie już mają do dyspozycji i na co nadal czekają. Tekst powstał we współpracy z Zespołem ReBooster. Więcej o ReBooster… Czytaj więcej →

Retail Summit i Shopping Center Forum 2017 [relacja]

W marcu i kwietniu Zespół Freebee pojawił się na dwóch branżowych konferencjach: Retail Summit oraz Shopping Center Forum, podczas których zaprezentowaliśmy nasze nowe narzędzie, owoc pracy, badań zachowań i diagnozowania potrzeb konsumenckich – ReBooster.  Retail Summit Retail Summit to najważniejsze… Czytaj więcej →

x