Tag

social media

Wejdź w świat marki dzięki social mediom [TEKST EKSPERCKI]

O tym, że media społecznościowe nieźle namieszały w relacji marka-klient wspominać nie trzeba. Ich waga wydaje się dziś ogromna, choć nie zmienia to faktu, że nadal wiele firm traktuje social media po macoszemu. A szkoda, bo ich potencjał jest wielki,… Czytaj więcej →

Instagram: Inspirujące Story Highlights 4 marek [CASE STUDY]

Instastories na Instagramie wprowadzono ponad 2 lata temu. Natychmiast okazały się hitem wśród zwykłych użytkowników, a potem wśród marek. Choć znikają 24 godziny po wrzuceniu, korzysta z nich już 400 milionów instagramowiczów. Zdaniem niektórych angażują bardziej niż zwykłe posty, być… Czytaj więcej →

Jak trudne branże mogą komunikować się z fanami w social mediach? [CASE STUDY INNOGY]

innogy Polska to firma, która działa w branży energetycznej na terenie Warszawy. Trzeba powiedzieć to jasno: nie jest to „sexy” branża. Przecież niełatwo komunikuje się elektryczność w jakichkolwiek mediach, a tym bardziej społecznościowych. A mimo to ten warszawski dostawca prądu… Czytaj więcej →

4 ciekawe profile marek kosmetycznych na Instagramie [CASE STUDY]

Wiele marek świetnie sobie radzi w social mediach – ma na nie pomysł. Nadal jednak zdecydowana większość traktuje swoje profile po macoszemu, wrzucając jedynie zdjęcia samych produktów, licząc że serduszka cudownie zamienią się w pieniądze. Te marki robią to zupełnie… Czytaj więcej →

Działania prokonsumenckie w social media [TEKST EKSPERCKI]

„Szybki i łatwy dostęp do ponad miliarda potencjalnych klientów, możliwość dowolnej personalizacji i interakcja w czasie rzeczywistym” – pisze Tomasz Dominik, Senior Business Development Manager MAM – platformy do obniżania i opłacania rachunków – w tekście o social media dla… Czytaj więcej →

Czy Vero jest odpowiedzią na znużenie Facebookiem?

Wydawałoby się, że na rynku serwisów społecznościowych mamy monopol z rodziny  Facebooka: sam FB, Instagram, a także komunikatory: Messenger i WhatsApp. Snapchat dogorywa… A jednak pojawia się Vero – jako remedium na wcześniej wymienione portale / aplikacje. Jeśli jeszcze o… Czytaj więcej →

Social commerce – z czym to się je?

Kiedy powstały media społecznościowe, marketingowcy szybko zdali sobie sprawę, że należy być tam, gdzie klient. Dlatego jak grzyby po deszczu zaczęły wyrastać profile marek na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie itd. Następnie stało się jasne, że bazę samych użytkowników można zmonetyzować,… Czytaj więcej →

x