Tag

Zalando

Innowacyjne dostarczanie zamówień – jak firmy internetowe wychodzą naprzeciw wymaganiom Transaction Rexa?

Wymagający klient (nazwany przez nas Transaction Rex-em) nie zawsze dba o cenę i z pewnością nie zawsze stawia ją na pierwszym miejscu w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Chce płacić za dobrą jakość. Dba o to, co jest napisane na opakowaniu… Czytaj więcej →

Od anonimowości do indywidualności w tłumie [tekst ekspercki]

 „Podejście do konsumenta zmieniało się wielokrotnie. Od traktowania klienta jako ginącej w tłumie anonimowej jednostki do precyzyjnego rozpoznawania jego potrzeb. Kiedy i dlaczego nastąpiła ta zmiana?” pisze Sylwia Jaroszczak, Business Development Team Leader w majowym e-wydaniu „Marketera Plus”. Gorąco zachęcamy… Czytaj więcej →

7 sposobów na wykorzystanie teorii społecznego dowodu słuszności do zwiększenia sprzedaży

Robert Cialdini w swojej książce o wywieraniu wpływu na ludzi pisze o tym, jak olbrzymi wpływ ma społeczny dowód słuszności. To on buduje wiarygodność marki czy sklepu. Dzięki temu zmniejsza się obawa i jednocześnie zwiększa zaufanie klientów przed zakupem. Dowiedz… Czytaj więcej →

10 rad, jak angażować klienta w markę

Jak można zaangażować klienta? Tego pytania nie zadawano zbyt często w czasach „Mad Mana”. Ale od tego czasu wiele się zmieniło, zwłaszcza za sprawą mediów społecznościowych oraz szeroko pojętego content marketingu.  Nowe technologie zbliżają do klientów marki starające się nawiązać… Czytaj więcej →

Te 3 marki wiedzą, jak przywiązać do siebie klienta

W wydaniu online „Marketingu i biznesu” ukazał się artykuł przygotowany przez naszą copywriterkę z Działu Marketingu. Poruszyła w nim temat pozyskiwania lojalnych klientów. Autorka wzięła na warsztat 3 marki, które wiedzą, jak to robić. Wprawdzie już wcześniej o nich pisaliśmy… Czytaj więcej →

Zalando – marka, która zmieniła podejście do zakupów – PDF do pobrania

Kiedy w 2008 roku w Berlinie powstało Zalando, powszechnie znane już były Amazon i eBay. To tam, a zwłaszcza w Amazonie, kupujemy cieszące się szczególnym powodzeniem w e-handlu płyty, elektronikę czy książki. Buty czy ubrania trzeba już przymierzyć, wydaje się więc, że trudniej jest je sprzedać w internecie. Mimo to założyciele Zalando – Robert Gentz i David Schneider –… Czytaj więcej →

Dbajmy o swoich klientów! Nie tylko przed świętami

Zbliża się Wielkanoc, a wraz z nią upragnione wiosenne dni. To wyjątkowy czas odrodzenia, pojednania i nadziei. Tak się składa, że te trzy słowa doskonale opisują to, co chcemy osiągnąć w relacji z klientem. Nawet tym, z którym od dawna… Czytaj więcej →

x