Zbliża się ten niezwykły czas, kiedy więzi z innymi stają się ważniejsze niż zwykle. Spotykamy się razem, przygotowujemy wspólne posiłki, obdarowujemy się prezentami…

A skoro o prezentach mowa – wiesz, że je wszystkie, a także świąteczną choinkę i karpia, możesz kupić przez www.jamam.pl? Ale o MAM za moment. Teraz prześledźmy, co się działo w Agencji Freebee przez ostatni czas…

Dokąd zmierza polski konsument… na zakupy?

We wrześniu zaprosiliśmy dziennikarzy na spotkanie z ekspertami z naszej agencji. Rozmawialiśmy o badaniach, z których wynikło, że pogłoski o śmierci tradycyjnego handlu, w sklepach stacjonarnych, są zdecydowanie przedwczesne. Dzisiaj to „czynniki, takie jak niewielka odległość, komfort dojazdu czy po prostu przyzwyczajenie, decydują o wyborze konkretnego punktu sprzedaży w przypadku prawie 40% konsumentów”. Więcej o raporcie „Quo vadis polski konsumencie” przeczytasz TUTAJ.

Co się jeszcze u nas działo w 2017 roku?

To był dla nas ważny rok. Po dwóch latach pracy całego zespołu wprowadziliśmy na rynek naszą nową usługę – platformę MAM. To nasze wspólne dziecko, które stworzyliśmy po to, by pomóc Polakom w odciążaniu ich domowych budżetów. Mówi o nim Marcin Walaszczyk, Dyrektor Zarządzający Agencji Freebee:

„Chcieliśmy, by działo się to przy okazji codziennego funkcjonowania i bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych wydatków czy zmiany dostawcy mediów. Teraz możemy powiedzieć, że po dwóch latach pracy nadszedł czas, aby to właśnie Polacy mogli jako pierwsi otrzymać wsparcie od MAM w opłacaniu comiesięcznych rachunków za prąd, gaz, internet, telefon i telewizję”.

Parę słów o MAM

To nasza nowa platforma. Za każdy dokonany zakup w sugerowanych przez MAM miejscach naliczamy złotówki, którymi opłacamy rachunki Użytkownika za prąd, gaz, telefon, internet i telewizję. Koniecznie sprawdź MAM!

O MAM opowiadaliśmy podczas konferencji „Dziurawa Kieszeń Polaka” w listopadzie. (Relację z niej przeczytasz TUTAJ).

Także w tym miesiącu wystartowaliśmy z kampanią MAM. Jej integralnym elementem był film „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, w którym nasi bohaterowie opowiadali o cesze, jaką odziedziczyli po swoich rodzicach – zaradności. Jesteśmy zaradnym narodem i to widać po naszym zarządzaniu domowym budżetem. A MAM jest właśnie dla zaradnych, a także tych, którzy chcą w sobie tę zaradność pielęgnować.

Jak załatać dziurawą kieszeń Polaka po Świętach?

Podczas nadchodzących Świąt życzymy Wam samych pięknych chwil pełnych ciepła i radości, a w Nowym 2018 Roku podążania za marzeniami i realizacji wyznaczonych celów bez obaw. Jednym z nich mogą być niższe opłaty za comiesięczne rachunki, w końcu stanowią znaczne obciążenie kieszeni. Przeznaczamy na nie średnio 25% domowego budżetu! Mniej więcej tyle samo idzie na żywność. Do tych danych doszliśmy, przeprowadzając badania wraz z TNS.

Jeszcze wiele przed nami!

Przed nami czeka mnóstwo wyzwań – stale udoskonalamy MAM, aby w pełni spełniało oczekiwania Polaków, którzy już z niego korzystają. Ruszymy również z kampanią promującą nasze narzędzie b2b, jakim jest ReBooster. MAM i ReBooster nie potrafią istnieć bez siebie. MAM pozwala płacić mniej za rachunki, podczas gdy ReBooster jest źródłem tych pieniędzy, które przeznaczamy na obniżanie opłat Użytkowników MAM.

Święta, święta i po rachunkach…

Zachęcamy wszystkich Polaków do korzystania z MAM, aby już po Świętach zapłacili mniej niż zwykle za rachunki i mogli śmiało powiedzieć: „Święta, święta i po… rachunkach”. A tymczasem Wesołych Świąt!